söndag 24 maj 2009

Puré är mums!

Skön att kunna puréa maten som övriga i familjen äter! idag potatismos med lite bregott i rökt lax och romsås . Har sedan starten minskat 11 kilo, här går det undan.
Ska försöka att så grönsaker i morgon, min granne har förärat mig pallkragar och jord, jag har planterat jordgubbar i den ena och gräslök och timjan i den andra där jag ska så sallad, dill, persilja, basilika sånt som alltid är trevligt att ha på sommaren.
När jag skriver nästa gång ska jag försöka att ha lite bilder på stickning jag har gjort under våren.

Åsa

2 kommentarer:

  1. Oj va du rasar i vikt...jag har alltid undrat, hur gör ni med vätskan, det är ju så viktigt att man dricker flera liter per dag, men det kan man väl ändå aldrig få i sig, eller?
    Ha det gott, kramen

    SvaraRadera
  2. Hej och tack för kommentaren hos mig.
    Med vikten går det bara fint. -14 kg nu.

    SvaraRadera