tisdag 5 maj 2009

I morgon är det dax!

Bara en dag kvar till op i Torsby, förbereder mig med att dammsuga och bädda rent i sängen tills jag ska krypa ner hibisrubbad och klar. Packat lite toalettarticklar,några frächa nyinköpta t-shirts,stickning och en god bok. Hoppas att jag får någon trevlig rumskompis (gärna någon från viktkursen).Min viktminskning från annandag Påsk och till idag är 8,2 kg är jättenöjd med resultatet.

Vi ses på lördag då hoppas jag vara hemma igen för att berätta hur det gått.

/ Åsa

4 kommentarer:

  1. Lycka till med din operation.

    SvaraRadera
  2. Lycka till nu Åsa och jag längtar redan tills du kommer hem och berättar för oss hur det gick och hur du mår. Sen skall du och jag ut på många långa promenader...du har ju iaf din goa vovve kvar, och ha vill säker med oss.
    Kramen på dej.

    SvaraRadera
  3. Lycka till från mig med! Jag förstår verkligen att du är nöjd med viktminskningen, det va många kilon! Kul!
    Nu väntar vi på uppdatering så fort du orkar igen.
    Styrkekram//Lina

    SvaraRadera
  4. Hur går det med dej...hoppas allt är bra.
    Kramen

    SvaraRadera