tisdag 28 april 2009

Tjockis foto!

Ett foto på mig före flytperioden som startade på påskdagen,hoppas få lägga in ett med smalare ansikte om några månader. Jag har sedan flytstarten till dagens datum gått ner 5,8 kg,är jättenöjd. Idag har jag varit med föräldrarna till Filipstad i bankärenden och för att handla mat (till dom som får äta). Smet okså in på garnaffären och fick med mig två olika garnsorter som jag tänkt ska bli Tony Irving schalar, mönstret var med i Land för några veckor sedan.Förresten har jag och mannen 25 årig bröllopsdag idag (vad tiden går). nu ska jag gå och ta mig lite flytande och ett glas vatten,sedan får det bli godnatt.

3 kommentarer:

  1. Va duktig du är som gått ner så mycket i vikt, på så liten tid...herre gud va fort det skall gå sen då, då du bara kan äta en liten korv eller köttbulle.
    Här är fortfarande jättelessamt, vet inte hur man skall klara av detta faktiskt då allt påminner om Ville...man hör och ser honom överallt..Kanske ses vi imorgon vid brasan i Tidafors, kramen på dej

    SvaraRadera
  2. Önskar dig lycka till med operationen.
    Kan bara säga att det är det bästa jag har gjort,fast det inte har gått så lång tid. Men mår redan så mycket bättre.

    SvaraRadera
  3. Äntligen fick jag din blogg adress :D

    SvaraRadera