fredag 10 april 2009

Glad Påsk!

Äntligen har jag fått tid för operation, onsdagn den 6/4 bär det av till Torsby. Börjar att flyta på söndag, för att gå ner några kilo före operationen. spännande att se om några av mina kurskompisar kommer att vara där, kul att ha någon att prata med (om man orkar?)Minstörsta skräck är att jag inten blir opererad, alltså är jag ganska lugn. I morgon på påskafton ska vi till min syster i Ulvsby och äta gott (sista måltiden för ett tag). Min dotter och hennes sambo dyker upp liksom min systers dotter och sambo, mor, far och Per kommer också!
Glad påsk på er alla och kör försiktigt till Blåkulla!
/Åsa

2 kommentarer:

  1. Å va spännande Åsa...men när var det. Du skrev onsdag 6/4...ha det gott och njut riktigt av påskmaten...kramen och hälsa alla
    kicki

    SvaraRadera
  2. Glad påsk på dig med! Låter som en härlig påsk för er del. //Lina

    SvaraRadera