tisdag 14 april 2009

Vardag igen!

Tack Kicki för att du uppmärksammade att jag uppgett fel oprationsdatum, naturligtvis ska det vara den 6/5.
På Påskafton fick vi besök av fina Påskkärringar som senare flög iväg till Brattfors för att gå med i Påskparaden.

På Påskdagen var det dax att börja flyta , choklad ,tropisk usch men man vänjer sig, hoppas jag. På kvällen när Totto gått och lagt sig knackade det på dörren där stod två påskkärringar och önskade Glad Påsk en dag försent men jag tror att dom inte var iform på Påskafton? jag ropade ner Totto och vi bjöd på likör. Tog några bilder men dom spar vi till ett lämpligare tillfälle. I eftermiddag ska jag åka till Forshaga och sticka, kanske blir sista gången före operationen?

/Åsa

1 kommentar:

  1. Jag började fundera på datumet...var det kanske grannarna lite längre ner som kom på besök, alltid kul med lite överraskningar. Har du tagit kontakt med Linda jag pratade på, kanske kan hon ge lite goda råd inför dagen D.
    Ville är med mig åpå jobbet denna veckan då han inte får vara på dagis så länge han har feber...
    Ha det gött och hälsa guben, kramen på dej

    SvaraRadera