fredag 17 april 2009

Torsby i 110 knyck!

Igår skulle jag till Torsby för att ta mer prover, EKG , träffa en doktor som undersökte och svarade på frågor (om man hade några). Även en narkosläkare fick man träffa. Så nu är allt klart för operation. Ska vara på Torsby sjukhus onsdagen den 6/5 kl, 7.30 för att sedan opereras efter lunch.
Resan till Torsby fick gå fort och med hjärtat i halsgropen då jag fick vända hem igen när jag var i Rådomskorset, hade glömt papper som jag skulle ha med mig! Ringde Fredrik min son som skulle möta mig med papprena. Han ringer efter 10 min och säger var fan är bilnyckeln? i min handväska i bilen så klart, ute och kör en bil och har nycklar med till den som står hemma.Lägger i backen och vänder hemmåt. Lars Fredriksson som kör väghyvel måste tro att jag är tokig som möter, kör om, möter igen på bara en liten stund. Äntligen påväg men 4o min försenad . Resan gick ju bra tack vare väglag, lite trafik och inte en fartkamera eller polispatrull efter vägen.

/Åsa

1 kommentar:

  1. Du har blivit riktigt proffs på detta med att blogga nu....jag sitter och skrattar högt för mej själv när jag läser hur du kommer farandes genom skogen...ja man kan undra vad Lars tänkte när du kom i full kareta efter skogsvägarna...
    har hon jetmotor i audin. hahahaha......skönt att du han upp i tid iaf...de hade säkert förstått annars också, du bor ju inte näsgårds liksom....kramen på dej...kanske hinner vi träffas innan du åker på op....

    SvaraRadera